Блог відкрито!

Оскільки мені важко підтримувати у робочому стані сайт (http://anime-maniak.ucoz.ua), я вирішила перейти на блог-сторінку. Тут немає реклами, не треба видаляти спам і зручно підтримувати зворотний зв’язок. Тому всі переклади будуть перенесені сюди. 

  Для тих, хто не в темі: мій нік серед перекладачів ніхонщини і тому подібного — ksanka, але на Ґуґлі я rosava) Коли маю вільний час і натхення, то перекладаю манґу, аніме, дорами. Серед моїх проектів такі цікаві манґи, як "Дюрарара!!" та "Напівпринц", деякий час працювала з FanVox (аніме "Тільки вперед!", "Естетика героя-вигнанця"). Частково займалася перекладами дорам "Богиня вогню Чон І" та "Мій красунчик-сусід". Також маю в доробку два кліпи від "Aqua Times" і "Super Junior". Пишу для журналу "Світ Фентезі" огляди аніме, а іноді й дорам. Та й взагалі, я там верстальник-журналіст-перекладач-редактор, через що, власне кажучи, і закинула на рік свої переклади) Цього серпня планую перекласти фільм "Rurouni Kenshin", а колись пізніше — "Nobou no Shiro". (Сподіваюся, ці плани не рухнуть, як минулого літа). Велика подяка усім коректорам, що вичитують мої переклади! Без них — як без рук, бо завжди можна припуститися помилки через неуважність. Що ж, потроху буду завантажувати сюди інфу)

Коментарі